A Google hirdetési alkalmazása. Többnyire csak akkor kell fizetni, ha rákattintanak a hirdetésre, de lehet megjelenésalapú beállítás is. Alkalmazása egyszerűnek tűnik, de nagy körültekintést és gyakorlatot kíván, hogy valóban gazdaságos legyen.
Szövegírása sebészi pontosságot kíván. Csak megfelelő landing oldallal együtt hatásos!

Bemutatkozó oldal szövegírás
Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Ezeket is érdemes elolvasni
3 dolog, amit sokan félreértenek szövegírás kapcsán
Bár a szövegírás nem biztos, hogy elég mainstream téma ahhoz, hogy az átlagember az utcán tudja, mi fán terem, de nincs benne semmi titokzatosság. De ha egy webshopos vállalkozóval, cégtulajdonossal vagy marketingessel beszélek, ők általában
Blog téma ötletek: miről érdemes írni már megint?
A megfelelő blog téma ötletek megtalálása az írás nagy kihívása. Elfogyott a témád és már semmi új nem jut az eszedbe? Gondolkozol azon, miről érné meg írni? Nézed a konkurens oldalakat és azt látod, hogy
10 Facebook marketing tipp tűzoltás helyett
A facebook marketing nem könnyű, nem lehet félvállról venni, mert elég csak egyszer hibázni: a az ügyfelek szkeptikussá válnak, és nem kapsz második esélyt, ha az első jó benyomás lehetőségét elpuskázod. Nem kétséges, hogy mindenki
SEO szövegírás – betekintés a Google állatkertjébe
Egy elég gyakori kéréssel szoktam találkozni szövegírói munkám során: „ Seózd meg az oldalamat, mert jön a Panda meg a Pingvin vagy mi, hogy szeressék majd…”. Ennek én szoktam örülni, mert látszik az, hogy foglalkozik