Hogyan kell jó árajánlatot kérni - ajánlatkérés szöveg

Az árajánlat kérés szöveg 3 titka: ilyen a jó ajánlatkérés

Tartalomjegyzék

Az árajánlat kérés szöveg marketing szövegírás szempontjából érdekes dolog: olyan, mit hirtelen átmenni a pult másik oldalára. A legtöbben az árajánlat adás szövegével vannak bajban.

Sokszor nem is érezzük át, hogy árajánlatot kérni sem egyszerű.  Most például, amikor ezt a cikket olvassa, gyors és hasznos megoldást szeretne találni. Szeretnék ebben segíteni, de adjon kindulási pontot egyszerűen, pár szóban.

Válasza sokat segít abban, hogy értsem a problémáját. Név nélkül kérem, az űrlap nem gyűjt személyes adatokat.
Válaszát előre is köszönöm.

Válasza nyomán tudom tökéletesíteni a cikket és garantálom, hogy nem sablonos válaszokat fogok adni. és ha megtaláljuk számodra azt a hangnemet ami hatásos, akkor felfigyelnek rád, bízni fognak benned és ezzel fog hatásosan működni az, amit szeretnél.

Arajánlat kérésre de van 3 gondolatom ami mentén meg tudod írni

Árajánlat kérés szöveg bármivel is foglalkozol

Az árajánlat kérés szövege akkor jó, ha minél pontosabb

Írd le, hogy konkrétan mire szeretnél ajánlatot kérni: mi az a termék, szolgáltatás, ami érdekel. Ha láttál valamit a weboldalon, ha van egy projekted, terved, akkor lehető legpontosabban írd le, mire kérsz ajánlatot. Minél pontosabb vagy, annál jobb. Az ajánlatkérés szövege legyen egyszerű és célravazető. Mindenképp tartalmazzon konkrétumokat:

Ha nem tudod, hogy mi az a szolgáltatás, vagy termék amelyik jó neked, ha nem vagy biztos benne, kérj ajánlat helyett tanácsot.

Most a saját példánkat mondom el, mivel nekünk sincs árajánlat kérő formunk, nem vagyunk webshop sem, csomagokat sem adunk. Egy marketing ügynökségnél az árajánlatadás egy folyamat, amikor megismerjük az igényeket. Így van ez a könyvelőknél, építészeknél, szoftverfejlesztőknél, stb.

Az árajánlatkérés szövege inkább a megoldás keresésének útjade van még egy fontos dolog, amivel még pénzt is spórolhatsz:

A marketing szövegírás előtt pontosítsunk

Ha árajánlatkéréshez briefet is írsz, azzal standardizálhatod a bejövő árajánlatokat

Mi is az a brief és mit tartalmaz? – a brief a munka szöveges leírása, főképp a marketing és a kreatív iparban használatos szó. Jó briefet nem könnyű írni: a fentieken túl lehet benne szinte bármi. ha weboldalkészítéshez, landinghoz, kreatív munkához, alkotómunkához írsz egy jó briefet, akkor sokkal könnyebben tudod kiválasztani azt a jelentkezőt, akinek az árairól és a munkájáról többet akarsz megtudni.

Ha az ajánlatadó NEM, vagy nem pontosan követi a briefet, vagyis nem azt adja, amit te kapni szeretnél, az intő jel lehet arra, hogy nem is foglalkozott igazán a kérdéseddel.

Ha a jól felépített briefedett árazzák be, akkor a kapott ajánlatokat egymás mellé téve egyszerűbb a döntéshozatal.

Nem csak ügynökségi munkát lehet briefelni, hanem szinte bármit egy építkezéstől a takarításig, gyártásig, nyomdáig. Nyilván az ipari beszerzés külön szakma, de ha egyszer kell ajánlatot kérned valamire, akkor jó, ha van egységes szempontrendszered.

Most például az lenne a leghasznosabb, ha tudnánk, merre induljunk el, egy rövid kérdés megválaszolásával.

 

Milyen egy jó online marketing brief?

Most a saját példánkat mondom el, de ezt tudod átemelni mindarra a projektre, amire az árajánlat kérés szöveg szükséges neked.

Ezeket a szempontokat ötletadónak írtam le. De ha egy jó árajánlat kérés szöveg kell, akkor pontról pontra menj ezen végig és gondold át a saját szempontodból. Minden iparágnak megvannak a maga standardjai, így az ajánlatkérés formája is más.

Beszerzés előtt listázd ki a te fő szempontjaidat és gyakorlatilag meg is vagy vele.

Az árajánlat kérés minta szöveg kb. egy üzleti levél. megszólítás, elmondod mit szeretnél, majd egy udvarias lezárás, amibe mindig tegyél határidőt, hogy mikor döntesz. ” várom szíves válaszát, ajánlatukat, április másodikáig, jövő péntekig, stb.”

A végére tedd be a teljes elérhetőséged, sőt azt is akár, hogy mikor egyeztessetek. Ha tanácsadást , vagy egyeztetést kérsz ajánlatadás előtt, javaslom még, hogy hozz létre egy eseményt a naptáradban és hívd meg őket online meetingre. Erős ötlet, de működhet.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:

Ezeket is érdemes elolvasni

Affiliate

Partnerprogram, melyben a résztvevők a program termékét vagy szolgáltatását ajánlják, és az ajánlásból származó jövedelemből jutalékot, vagy egyéb előnyöket kapnak.A kommunikáció módja legtöbbször az eredeti kampányhoz kötött.

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot