Mit jelent a brand kifejezés? – Céges márkaépítés, egyedi, megkülönböztető érték kialakítása. Egyszerűen a hírneved.
„A márkád az, amit mások mondanak rólad, amikor épp nem vagy a teremben.”
Jeff Bezos az Amazon alapítója
Az egyedi, jól felismerhető és kedvelt márka az egyik legértékesebb eszköz, amelyet egy vállalkozás birtokolhat.
A NielsenIQ felmérése szerint a fogyasztók 59% -a inkább új termékeket vásárol a számukra ismerős márkáktól, mintsem ismeretlenre váltana.
Kisebb hazai vállalkozásként viszont nem versenyezhetsz egy súlycsoportban a szinte korlátlan marketingköltségvetéssel rendelkező világmárkák ellen. Ezért meg kell találni a módját annak, hogy kitűnhess – egy saját szilárd márkaépítési folyamattal.
Kedvenc tanácsom, hogy márkát építs, ne csak céget.
A jó brand az, amely hatalmas növekedést és elkötelezett követőket, vevőket, bérlőket, ügyfeleket hoz hosszú távon is.
Hogyan építhetsz saját brandet?
Egy jó brand sokkal több, mint egy klassz logó vagy egy jól elhelyezett frappáns reklám.
.