11 egyszerű lépés a sikeres BRAND kialakításához

Tartalomjegyzék

Mit jelent a brand kifejezés? – Céges márkaépítés, egyedi, megkülönböztető érték kialakítása. Egyszerűen a hírneved.

„A márkád az, amit mások mondanak rólad, amikor épp nem vagy a teremben.”

Jeff Bezos az Amazon alapítója

Az egyedi, jól felismerhető és kedvelt márka az egyik legértékesebb eszköz, amelyet egy vállalkozás birtokolhat.

A NielsenIQ felmérése szerint a fogyasztók 59% -a inkább új termékeket vásárol a számukra ismerős márkáktól, mintsem ismeretlenre váltana.
Kisebb hazai vállalkozásként viszont nem versenyezhetsz egy súlycsoportban a szinte korlátlan marketingköltségvetéssel rendelkező világmárkák ellen. Ezért meg kell találni a módját annak, hogy kitűnhess – egy saját szilárd márkaépítési folyamattal.

Kedvenc tanácsom, hogy márkát építs, ne csak céget.

A jó brand az, amely hatalmas növekedést és elkötelezett követőket, vevőket, bérlőket, ügyfeleket hoz hosszú távon is.

Hogyan építhetsz saját brandet?

Egy jó brand sokkal több, mint egy klassz logó vagy egy jól elhelyezett frappáns reklám.

.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:

Ezeket is érdemes elolvasni

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot