A weboldal tulajdonosa által megfogalmazott cél, ami lehet a vásárláson túl, feliratkozás, továbbküldés, bizonyos számú aloldal megtekintése. Itt jut óriási szerephez a jó szöveg, ami elvezeti a célig a látogatót!

Bemutatkozó oldal szövegírás
Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Ezeket is érdemes elolvasni
Hogyan hat a növekvő mobilhasználat a DM levél írásra? – A sikeres karácsonyi levél titka
A DM levél írása felett sokan kongatják a vészharangokat, ám a tapasztalat azt mutatja, hogy jól és tudatosan felépített tartalommal még mindig a hírlevél lehet az egyik fő forgalmi, és bevételt is hozó forrásunk. Karácsonyi
A marketing szövegírás három szarvashibája
Szövegíró munkám során észrevettem, hogy csak akkor lehet jó a munka, ha mindig visszanyúlok a kőkemény marketing alapokhoz. Van azonban három fő hiba, amit amatőrség lenne nem figyelembe venni, és látom, hogy sokan azt hiszik,
A SEO szövegírás is technikai sport lett?
Úgy tűnik, hogy a SEO, a keresésben való organikus előrejutás egyre összetettebb folyamat lett. A Google technikai feltétele mellett sokan vélik azt, ha egy oldal gyors, biztonságos , kap elég minőségi linket, stb. akkor elég
Dm levél szövegírás hatékonyság mérése
Egy speciális eset kapcsán szeretnék a hatékonyság mérésről beszélni egy kicsit. Sok DM levelet, hírlevelet írunk, és a munkánk hatékonyságát szeretnénk forintosítani. Pontosan hány forintot is hozott az adott hírlevél kampány? Az online marketinget azért