Érkeztetési oldal, ahová a hirdetésből érkező látogató jut. Érdemes külön kialakítani, hogy optimalizáljuk a hirdetés szövegével. Itt jut szerephez a sales szövegírás. A landing page szövegezése szinte külön műfaj. (Vagy művészet?)

Bemutatkozó oldal szövegírás
Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Ezeket is érdemes elolvasni
Ezért nem írom át a más által írt szöveget
A marketing szövegírás tudomány, és nem pusztán az íráskészségen múlik. Kicsi, vagy annak tűnő változtatásokkal nagy meggyőző hatást lehet elérni. Ez akkor lesz nyilvánvaló annak, aki szövegírót bíz meg, amikor elkezdi hozni a számokat a
Hogyan hat a növekvő mobilhasználat a DM levél írásra? – A sikeres karácsonyi levél titka
A DM levél írása felett sokan kongatják a vészharangokat, ám a tapasztalat azt mutatja, hogy jól és tudatosan felépített tartalommal még mindig a hírlevél lehet az egyik fő forgalmi, és bevételt is hozó forrásunk. Karácsonyi
A storytelling marketing 5 titka – bevételt hozó történetek
Mit jelent a storytelling magyarul? A storytelling történetmesélésre alapuló marketingeszköz: olyan történetek, brand storyk írását, amelyek adnak valami plusz élményt a márkához, vagy a termékhez. Egy csipet érzelmi azonosulást. Mit lehetne mesélni a termékemről? Sokan
3 működő keresőmarketing varázsszó
Keresőmarketing hirdetést írni cseppet sem nehéz, ha ezt a rövid titkot megismered. Legyen szó Google Ads hirdetésekről, vagy más PPC felületekről, akkor lesz hatásos, ha a látogató szemszögéből közelíted meg a dolgot. Megosztok egy rövid